onsdag 26 november 2008

Yaay, you say?



Jag har hittat ett nytt band och jag älskart! Hörde bästa låten på radio idag när jag körde till affären och var tvungen att sitta kvar i bilen så länge att jag fick veta vad det var. Sad Day For Puppets heter bandet och Little Light heter låten. (Den påminner om Bilder av dig med Staffan Hellstrand ibland, men det behöver ju inte vara nåt dåligt?)

Dagens andra roliga upptäckt var när jag hörde Christian Walz nya låt och frasen I'm no Flinstone but I'll make your bed rock utkristalliserade sig. Ohnoyoudidn't! sa jag tyst för mig själv och skänkte Christian en tanke, samtidigt som jag skyndade mig att hämta penna och papper för att skriva ner och inte glömma bort.

Min bundis för större delen av dagen (och så småningom kvällen) har varit Naturvårdsverkets rapport Planering och förvaltning för friluftsliv - en forskningsöversikt. Just nu är jag på sidan 80 av 245.

Yaay, you say?

Neeej, I say.

Inga kommentarer: