fredag 14 november 2008

Hej hallå dagboken!

Sen sist har jag sett Knocked Up ännu en gång. Inte så kul men man kan ju få betalt för att göra värre grejer. Jag har dragit med min kära mamma till gymmet. Jag har ju hörlurar i öronen hela tiden, men var tvungen att snegla bort mot löpbandet då och då för att se hur hennes ögon spärrades upp varje gång woooow, high tech! - blixten slog ner. Efter 3 besök på gymmet under en och samma vecka (efter långt uppehåll) skulle man efter rörelsemönstret att döma kunna missta mig för John McCain med blond peruk. Kan alltså inte lyfta armarna nåt vidare högt utan att ansträngningen syns i fejjan.

Annars har jag fyndat kaffekoppar till min kille på COOPs 10-kronors marknad. De var över förväntan snygga, stora och vita med rejäla handtag. Kommer bli en fröjd för ögat att utrota det estetiska vansinnet som råder i hans kaffeskåp.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åååh vad bra! Var nära att köpa några på ICA, tur att jag ändrade mig.