måndag 17 november 2008

Where's Johnny?

Tecken på att man inte går ut så ofta längre: man dricker 6 öl på lördagskvällen (sen vaknar man iofs 7826476238 gånger pga att ens kille snarkar så förjävligt). Klockan 20.30 på söndag kväll tar man Aftonbladet Söndag i näven, går till sängen och ba *snooozefest*.

På lördagsnatten inträffade också något man skulle kunna kalla ett "tecken i tiden" för mitt liv just nu. Jag låg och slumrade framför datorn i sängen ungefär samtidigt som folk började röra på sig från puben till efterfest i någon av grannlägenheterna. När jag låg där hör jag hur någon bankar på grannens dörr. Som med alkad och ångestladdad röst utbrister: Har inte Johnny kommit hem än?!! (på grov Ekshärads-dialekt). Det hela kändes så himla....mitt liv, november 2008.

Inga kommentarer: