torsdag 6 november 2008

I LOVE YOU dipsetmuthafucka!

Jag har en (sorry Mags) HUGE GIANT CRUSH på en kanadensare named Mike. Han har världens bästa musiksmak och har filmat sig själv när han dansar till några av världens bästa låtar lite här och var. På kontoret eller i affären till exempel. My gaaaawd så himla gulli kille asså, kolla själva:



Här dansar han till Turbonegro, MC5, Dirtbombs,Black Flag,Fugazi,13th Floor Elevators och Glass Candy.

Hoppas han googlar sig själv hittar hit och ba: "Jag kan svenska, du är snygg och I LOVE YOU TOO!"34121!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag veeeet, hittade honom när jag skulle ta fram en mudhoney-låt dagens dagens, sen kom han när jag skulle söka på "baby please don't go" med animals. Ba hallå vad är det är för skön snubbe som har samma musiksmak som mig och dansar roligt.

Unknown sa...

Jag gillar också den musiken och är dubbelt så kär i honom! *Lipar*

Unknown sa...

Dåligt med batteri i min mobil, hör a mig imorrn istället! Sov gott!