onsdag 22 oktober 2008

Look who's talking

I nya numret av Bon har Sigge Eklund samlat ett gäng kändisar som, samtidigt som de (och han själv) super sig fulla, diskuterar sig själva och sitt förhållande till alkohol. Förra gången han gjorde det handlade det om sex. Då fick jag lära mig saker jag inte visste att jag ville veta om deltagarna. Fantasier, porrvanor (tjeckiska tjejer var bäst tyckte Lasse Lindh).

Jag tror att det mest bestående efter att ha läst "samtalet" är en liiiiten, liten insikt i hur självupptagen (i och för sig efter ett par öl och 4 starka groggar) Andreas Kleerup verkar vara. Det roligaste är när regissören Ruben Östlund, som menar att Kleerup visst spelar en roll offentligt, får lite sarkastiskt beröm ("kvällens Bror Duktig"). Kleerup fäller då den riktigt drääääpande comebacken: Kvällens tönt. Det är vad han är.

Inga kommentarer: