måndag 20 oktober 2008

Baby Mama Drama

Såg filmen Baby Mama under helgen. Min husgud Tina Fey spelar en av huvudrollerna och när både Amy Poehler OCH Steve Martin också var med så tänkte jag såklart att det kan ju inte inte vara roligt. Men joooo. Första halvan av filmen ger jag 3 bebisar av 5 möjliga. Under den andra halvan förvandlades Tina Fey's karaktär sakta men säkert till Bridget Jones så den får bara 2 av 5 bebisar.


Fick ääääntligen börja titta på tredje säsongen av Heroes. Som många andra tyckte jag att andra säsongen inte levde upp till de skyhöga förväntningarna jag fick efter att ha sett den första. Tempot var (är för de som orkar kolla de reklamkapade avsnitten som går en gång i veckan på TV4) mycket långsammare, de nya karaktärerna tråkigare *HATA Maya hahaha* och allt kändes bara som en enda lång transportsträcka. Men hååååll uuuut! Jag plöjde de första fem avsnitten på rad på Magnus redoncoloust stora teve och HERREGUD VAD BRA DET VAR!!!!!12121! Knutar löses upp, säckar knyts ihop, nya tvister upptäcks och SUPERMEGAFANTASTISK coola karaktärer presenteras.


På tal om babys så fyllde den här underbara lilla människan hela två år igår. Grattis grattis!


Inga kommentarer: