torsdag 23 oktober 2008

Do you prefer Indian or Chinese made stuff?

För ganska exakt två år sen satt jag i en (utan-)förort söder om Stockholm och slet som ett djur med min c-uppsats i kulturgeografi. Livet var inte direkt som en chokladask just då och de människor jag träffade under flera månader gick nog att räkna på ena handens fingrar, inklusive min handledare och min dåvarande sambo. Jag skulle nog säga att det var här nånstans som mitt förhållande till Youtube gick in i en ny fas. Från att ha varit en lättsam förströelse jag mest ägnade tid åt på för- och efterfester var vi nu helt plötsligt intima och intensiva i vårt umgänge och sågs så gott som varje dag.

En frostig förmiddag ville jag inkludera en gammal crush i mitt nya förhållande och sökte således på "ricky gervais bloopers". Vi spenderade en hel del tid tillsammans den dagen. En av höjdpunkterna var detta:

Inga kommentarer: