onsdag 29 april 2009

Glad to be rad! (till Lisa)

1.Var gör du din snygga spraytanning nånstans?
Den spraytan jag antar att du syftar på, profilbilden, kom sig enbart på grund av nyårets temafestlighet. Temat var länder och jag valde såklart Mexico på grund av 1: jag äger en sombrero (införskaffad på Rhodos, skolresan efter 9:an btw) 2: de tillfällen i livet som man använder lösmustasch är alldeles för få och jag ville "fånga dagen". Det är teatersmink och REKOMMENDERAS INTE. Mina porer har till dags dato ännu inte förlåtit mig för det drunknings-/kvävningsförsök jag utsatte dem för.

2. Ligger hagfors på vägen till Torsby? Kom på att ett visst gift par jag känner åker dit rätt ofta.
Som du kunde se i mitt andra p.s hissade jag varningsflaggan för frågor om geografi, men för din skull: kan nog svara ja på den frågan. Nu vet jag ju inte vilken väg de brukar åka, men åker de via Karlstad så tar de 62:an uppåt och där finns både Hagfors och Ekshärad, där jag ska vara i sommar. Du kan säga att de släpper av dig på Ica i Ekshärad, då kan jag vinka till dig genom fönstret.

3. När börjar du jobba?
Jag jobbar redan! Litegrann i alla fall. Jag jobbar 50% med tjejjoursverksamheten och försöker/ska dra igång den ordentligt. Då och då jobbar jag med turismen också, bygger kontor, åker på kurs och tittar på lokala sevärdheter. Jag börjar jobba heltid med det den 1:a juni och jobbar "normala" tider fram till midsommar, efter det jobbar jag kvällar och helger också.

4. När kommer du hit och hälsar på?
Jagvilljagvilljagvill! Och: snart! Jag har varit så jäkla pank så jäkla länge att jag inte har haft möjlighet att åka någonstans och göra något alls. Men snart får jag lite mer pengar och då kan jag åka någonstans, göra något OCH göra andra saker - samma månad!!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

HURRA till alla svar!