torsdag 30 april 2009

Dotterbolag

Hujedamej alltså. Åkte till Karlstad igår för studiebesök och idag rände jag runt på stan med kortet brännande i plånkan. Gjorde en miken dom sak som inte borde vara så dum när jag köpte jinns. För nån vecka sen köpte jag ett par svarta braxer från Lindex som jag gillar asmycket. Så idag tänkte jag köpa ett par denimblå i samma modell och storlek. Det gjorde jag. Dock orkade jag inte prova dom. Tänkte att samma modell och samma storlek skulle sitta perfakeps. Kommer hem och bah liiiiiiite tajta asså. Men det ska gå! Kanske en bra byxa att festa i? Två öl och sen börjar blåsan slåss om utrymmet så man får ta det lilla lugna *never gonna happen*

ANYWAY, på tal om öl. På systemet spenderade jag mest pengar. Mest pga av att Magnus ville ha 1 sån, 2 såna, 6 såna i all evighet så då började jag också fylla på vagnen (!) med 1 sån, 4 såna jättemånga gånger.

Magnus kassar innehåller:
6 st Staropramen på burk
6 st Carlsberg Export på burk
2 st Erdinger Kristall
2 st Weihenstephaner
(tilläggas skall att de två sista sorterna är tyska mastodont öl på gigantische flaschen?

Ninas kassar innehåller:
4 st Red Stripe
4 st Miller Gold
5 st Carlsberg Sort Guld
4 st Sol
(shoppade efter devisen "vet inte vad vi ska hitta på - öl kan vara bra att ha")

L8R SK8RZ!!!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Haha jag klämde mig i Jonas jeans i lördags (har du sett hur liten han är?!) och har fortfarande ont i höftbenen hahaha, men dom töjer sig vettu! Det var det bästa jag lärde mig på Lager 157, köp för tighta jeans.