tisdag 9 december 2008

Crafta med Yngwie

Idag öppnade jag mitt formidabla paket med papper i olika mönster och strukturer, bokstäver och band. Jag har börjat crafta julkort och julklappskort. Om detta har jag att säga följande:

1. Jag har gjort 3 fina kort. än så länge. Bilder kommer förmodligen så småningom.

2. Dubbelhäftande tejp är det mest tålamodsprövande jag stött på i hela mitt liv. Och då inkluderar jag teknik som strular, katter som löper och högstadieelever. Jag ba gjorde en Yngwie och You have released the fucking fury, man! och slet lite mer i tejpen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsättning följer... detta är spännande! Du måste blogga oftare.

Unknown sa...

Inte fan sitter grejer bra med dubbelhäftande heller! Tacka vet jag lim och "kludd" (vafan det nu heter på korrekt svenska).

Unknown sa...

Och silvertejp... alltid silvertejp...

YOURS TRULY sa...

Johanna: Jag bloggar säkert extremt lite för att vara arbetslös och allt, haha. Men har man inget liv så finns det inte så mycket att skriva om heller.

Magnus: Men jag har ju proffstejp fattaruväl?! Du ska FÅ SE vilka underverk den kan åstadkomma. Och jag tror att ordet du söker är "häftmassa"?