lördag 22 augusti 2009

Saker som inte har något med varandra att göra överhuvudtaget:

1. Min kompis har en son som försöker bli blöjfri, med varierande resultat. När mamma J hade hittat något som ska vara i toaletten någon helt annanstans utspelade sig följande dialog:

Mamma J: - Jag har ju sagt att du måste säga till när du ska gå på toaletten, så hjälper jag dig.

Sonen: (Håller ett finger framför munnen) - Schhh! Inte prata nu, bajskorven sover!

Ska sno repliken och använda när jag vill undvika gräl och konflikter.

2. Jag är tant nu. Köpte korsordstidning inför bilresan till Tyskland. Vaknade 06.37 imorse och kunde inte somna om. Igår köpte jag en sån här (fast lila):


3. Är det bara jag som tycker att den här killens ansikte är packed to the max with hotness?
Bara fejjan alltså. Raka av honom håret och sätt på'n en kostym!